Komunikacja omnichanel

Komunikacja omnichannel jest wynikiem rozwoju technologicznego – wyrazem dążenia do integracji komunikacji i maksymalnej personalizacji kontaktu z Klientem. Dlatego staje się powoli niezbędny zarówno w sprzedaży, jak i w obsłudze klienta.

Mówiąc wprost – omnichannel to łączenie różnych kanałów komunikacji w kontakcie z klientem, również online i offline np.: SMS, email, call center, VMS, videochat. W praktyce tworząc komunikację omnichannel będziemy łączyć różne kanały, dawać klientom możliwość swobodnego przełączania się z jednego na drugi. Przekazaną informację jednym kanałem będziemy też uzupełniać poprzez drugi.

Kontakt

MCR Group Sp. z o.o.
Ul. Grzybowska 87
Concept Tower
00-844 Warszawa
biuro@mcrgroup.pl
tel. 509 792 118
tel. 517 523 000 

REGON: 147188283 / NIP: 1251625790 / KRS: 0000505442

SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

dofinansownaie pfr